13.37

dålig uppdatering jag vet! förlåt..

det har iallafall gått bra, jag har gått ner ett kilo!! weeei
det är enkelt för mig att "välja bort" maten på dagar men sen när jag kommer hem och ska äta middag med min familj så blir det helt plötsligt mycket mer komplicerat. även fast jag inte vill äta så är det som en princip sak i våran familj att man sitter tillsammans vid bordet och äter middag.

jag har lyckats komma undan ganska lindrigt med att jag sen min senaste diet inte åt kolhydrater, så dom slipper jag varjefall. feta såser...man tar lite gran, låtsas doppar och sedan lite smidigt smetar ut det på tallriken. "tappar" mat på golvet , som min hund äter upp om ingen ser och om någon märker att jag råkade tappa så spelar det ingen roll, för man äter inte mat som legat på golvet.

så mina dagar ser alltså ut såhär:

- 60 situps på morgonen
- ingen frukost
- ingen lunch
ca 3 koppar kaffe, cigg och vatten (under dagen)
- middagen blir oftast, lite sallad och lite av "proteinet" eller vad man nu säger. så som, liten bit kyckling, liten fiskbit eller en liten bit kött.
- PW på kvällen med min hund minst 1h


även fast det inte ger lika stort resultat på en gång när jag blir ITVINGAD middag så märker jag ändå hur jag går ner i vikt, och det är huvudsaken

 

Kommentarer
Postat av: Mywaydown

har precis startat en blogg om min viktnedgång :) kika gärna in.. har lagt upp bilder på min kropp.. usch

2009-04-20 @ 00:04:17
URL: http://mywaydown.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0