kan du så kan jag, eller hur va det?

oj redan peppande kommentarer!
jag är fast besluten att göra detta, jag vill verkligen ha resultat!!
jag har ganska smala ben, och ganska smala armar, men min mage är under all jävla kritik! love handels, JAG HATAR HATAR HATAR dem, blek fet mage som inte passar med nått.
jag vill kunna ha ett tajt linne, tajta tröjor med ett par låga jeans och se fantastisk ut! det är en av anledningarna varför jag är så mån om att gå ner i vikt.
jag tar studenten nu om nästan två månader, och jag vill se fantastisk ut i min klänning, sen ska jag bort nästan hela sommaren. jag vill kunna leva i ett par jeans shorts och bikini överdel och va så jävla snygg så folk vänder sig om på stranden.  jag SKA komma dit, det vet jag att jag kommer!

idag ska jag mäta alla mina mått och jag ska väga mig, så jag vet sen när jag uppnått mitt mål, komma ihåg hur fet jag var.

nu ska jag plugga lite och sen kommer
vikt
mått
bmi
längd

förövrigt så har inte min dag blivit så perfekt som jag hade hoppats på.
den började bra, jag gick upp sent och när jag kom upp frågade mamma: men ska du inte äta lite frukost/lunch?
jag- nej, jag är verkligen inte hungrig + jag ska ju till farmor och farfar snart och dom kommer trycka i min kakor och bullar..
så lätt kom jag undan frukosten.
hos farmor och farfar sa jag att jag hade ätit världens brunch och att jag verkligen inte kunde få i något mera.
en kopp kaffe utan mjölk, thats it!
när jag kom hem igen frågade mamma om jag hade ätit lunch och om jag ville ha..
jag- nej tack, farmor och farfar hade fixat massa mackor och bullar och sånt så jag är propp mätt

nu ikväll så flyttade jag till min pappa, har inte bott där på nästan en månad.
hans tjej hade gjort kyckling och sallad, och hur mycket jag än försökte med att jag hade ätit världens brunch hos farmor och lunch med mamma och så vidare så blev jag itvingad en halv kyckling filé och 3 skivor gurka, 4 salladsblad och 2 små paprika bitar. INGEN BRA BÖRJAN PÅ FASTAN!
fan jag blir så jävla sur, och nu måste jag plugga så jag hinner inte ut och ta en PW, jag får helt enkelt ta natt promenaden med hunden.
HERRE GUD vad jag SUGER, klarade inte äns EN jävla ynka dag. förlåt för att jag har svikt er som trodde på mig. men imorgon är det skola igen och då blir det mycket enklare att motstå, eftersom jag aldrig äter annat en ett äpple på skoltid.
tror jag ska börja med att äta ett äpple, elelr päron om dagen, bara för att slippa yrseln och det, jag går trots allt i  skolan 5 dagar i veckan, pluggar hela kvällarna och jobbar hela helgerna.
vad tycker ni?
hur mycket förstör jag om jag äter ett äpple eller päron om dagen?


Kommentarer
Postat av: Leroy

Vad menar du med att du är noob? För om du precis börjat med att försöka gå ner i vikt på ett sånt här drastiskt sätt tycker jag faktiskt att du borde sluta - jag vet det är dubbelmoraliskt. Men jag är redan fast i skiten. Du kan fortfarande ta dig ur. Du vill inte fastna, för det är verkligen inte värt det.

Ifall du vill gå ner i vikt så finns de hälsosamma sätt. Som inte gör så att du tappar håret, inte får svaga naglar, som inte gör så mage gör uppror över minsta lilla grej. Det är inte värt det söto, verkligen inte

2009-04-13 @ 22:06:03
URL: http://quixotic.blogg.se/
Postat av: olivia/cupcake

Håller me Leroy. Är du inte redan fast i och med ätstörningar så vill du inte heller bli det.

2009-04-13 @ 22:39:44
URL: http://kcalkcal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0