en uppenbarelse för något som funnits där allt för länge

Jag vet inte hur jag ska börja
Jag vet vad jag vill
Jag vet att jag ska komma dit
frågan är bara på vilket sätt...känns som jag har provat alla metoder

en egen variant av GI metoden - utesluta kolhydrater (bröd, pasta, potatis ris men även godis, chips, allt med socker och transfetter)

Äta soppa metoden, lite kalorier, kolhydrater och fett men rik på protein

sallads medtoden, sallader med kyckling och tonfisk, ingen dressing

och under hela tiden så har jag gymmat 2-3 ggr i veckan (1-2 h pass)
gått på PW i minst 40 min
joggat i minst 40 min
+ gått ut med hunden varje dag

men ingenting händer, hur fan ska man göra för att gå ner i vikt? jag fuskar inte, ska det va så ska det!!
jag ligger och pendlar mellan 54-56 och jag ska ner under 50 strecket, inget snack om saken!
jag har under de senaste månaderna börjat skära ner på maten, mer och mer och idag så lever jag på kaffe med lite mjölk eller svart, 2-3 frukter (päron eller äpple), ca 2 små finncrisp, 1 glas c-vitamin och cigg.
har under de senaste månaderna funderat på att sluta äta helt och hållet, jag får dåligt samvete av att äta, jag äcklas av mig själv och vill jag nå mitt mål så är detta min enda utväg.
jag åt lite lax och sallad till middag, försökte nyss spy upp allting men jag fick inte upp så mycket, men imorgon så börjar det på riktigt.
men jag behöver någon som kan kämpa med mig, göra en plan på hur länge vi ska fasta och sen kör vi tillsammans. någon frivillig?

dags att ta en PW med hunden, är äcklad av min middag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0